29 Ağustos 2013 Perşembe

Sevgilim Bana Geri Döner mi? İlişkini kurtar

GERİ DÖN
Benim ile bu dikenli yolları 
Gelemezsin ey vefasız geri dön 
Yüregimde türlü türlü dertler var 
Bilemezsin ey vefasız geri dön 

Dağlar gibi duman alır başımı 
Gel zehir eyleme helal aşımı 
Kan karışık gözden akan yaşımı 
Silemezsin ey vefasız geridön

Bugün bir şiirler başarmak istedim. Şair ne güzel de dile getirmiş duygularımızı.
Bir okuyucum mesaj göndermiş:
Şimdi eski sevgilimle arkadaşım dün internetten konuştular. Arkadaşım onunla konuşurken benim şehir dışında olduğumu söyledi. Halbuki ben arkadaşımın yanındaydım ve bütün konuşmalarına şahit oldum. Eski sevgilim arkadaşıma beni unutamadığını, tartıştığımız zaman bir anlık öfkeyle bana kızdığını, çok pişman olduğunu ve geri dönmek istediğini söyledi. Arkadaşımda tamam gelsin söylerim ona falan dedi. Şimdi bende ona geri dönmek istiyor gibiyim. Sevgili olduğumuz zamanlar annem bunu biliyordu. Kavga ettiğimiz gün yani ayrıldığımız gün çok ağlamıştım ve annem bir daha görüşme o zaman demişti. Aradan yaklaşık 1 ay falan geçti yani biz ayrılalı 1 ay falan oldu. Annem soruyordu tabi sana mesaj atıp seni rahatsız etmiyor değil mi falan diye. Şimdi ben annemden gizli saklı iş çeviremem. Güvenini kaybetmek istemiyorum. Ama eski sevgilimi de istiyor gibiyim. Kafam karıştı kızlar sizce ne yapmalıyım? :/

Bu ve buna benzer konularda sorunları birçok kişi yaşıyor. Sizlerde bu kişilerden birisiniz belkide. 
Ben okuyucuma bir kitap tavsiye ettim. Ve bana 2 hafta sonra geri dönüş yaptı. 

"""Biliyorum şu an yazacaklarıma ben bile inanamıyorum. 2 hafta önce size attığım mesaj sonucunda kararımı verdim. Ve tavsiye ettiğiniz kitabı baştan sona okudum. Etkileyici bir kitap olduğu kesin. Çünkü ne yapmam gerektiğini artık biliyordum. Birazdan geri dönen sevgilimle beraber Didim'e gideceğiz. Teşekkürler..."""

Fotoğraflarını da yollamışlar. Çok yakışıyorlar. 
Bu arada kitabın ismini vermeyi unutmayalım.


Şu an bir hediyesi de var. "2.Şans Mektupları"
Kaçırmayın Hemen İndirin...

1 yorum:

  1. Bu yıl 2019 bana çok mutlu oldu çünkü Tanrı bana kocamın beni ihmal ettiği ve metresine geri döndüğü 3 ay kalbi kırıldıktan sonra tekrar mutlu yaşamak için bir neden verdi. Acı çektim ve her türlü duygusal işkenceye maruz kaldım, çünkü adamım bana yardım edebileceği konusunda tam bir güvence verdi. bana göre. Wealthy ile temasa geçtim ve sözlerini dinledim ve bana verdiği talimatları izledim. Kocamın kendisinin de söylediği gibi 12 ila 16 saat içinde eve döndüğüne inanır mısın, evliliğim geri döndü ve 3 ay sonra Dr. Wealthy'yi adamımı geri almak için Tanrı'ya çok minnettar, minnettar ve minnettarım bozuk evlilik. Dışarıda sevgilisine geri dönmek isteyen ya da herhangi bir yardıma ihtiyacı olan biri var mı? Ardından, şu anda Dr Wealthy ile E-posta ID'sini kullanarak temasa geçmenizi öneririm: wealthylovespell@gmail.com VEYA Daha fazla bilgi için +2348105150446 numaralı telefondan WhatsApp'ı da arayabilirsiniz. Tanrı sizi korusun efendim

    YanıtlaSil