23 Ağustos 2013 Cuma

Erkekler Nasıl Kadınlardan Hoşlanmaz?

Aslında erkeklerin yapılmasından hoşlandıkları şeyleri uygulamak çok zor değildir. Yeter ki onu baştan çıkarmayı bilin.
Heyecan
Erkekler de kadınlar gibi heyecanın kaybolmasından korkarlar. Bu nedenle heyecan yaratacak sürprizler yapın. Örneğin ona hiç beklemediği bir anda ufak bir hediye alın. Ya da ona mum ışığında bir yemek hazırlayın.
Dokunuş
Sadece sizin değil erkeklerin de yatakta dokunulmaya, sevgi gösterisine ihtiyacı vardır. Ona hiç tahmin etmediği bir anda dokunabilirsiniz. Elini tutmanız bile bazen onu sevindirmeye yeter. Morali bozulduğunda sevgi dolu dokunuşlara ihtiyaçları vardır.
İlgi
Sevdiğiniz erkek kendine zaman ayırdığında onu rahat bırakmayı öğrenmelisiniz. Çünkü erkekler bazen tek başlarına kalmaktan hoşlanırlar. Bu gibi durumlarda beni sevmiyor korkusuna kapılmamalı ve kendinize başka uğraşlar bulmalısınız.
İltifat
Erkekler de kadınlar kadar iltifattan, güzel sözler duymaktan hoşlanırlar. Kim hoşlanmaz ki? Ona her fırsatta hayran olduğunuzu gösterin. Sizi koruduğunu düşünmek bir erkeği en çok mutlu eden şeydir.
------
Sonuç olarak bir çok doğrularımız yanlış olabilir. Bu yanlışlarımızı düzeltmek bizim elimizde. Size bir kitaptan bahsetmek istiyorum. 

Erkeği Elde Etmek ve Kendine Bağlamak e-kitap Bazı Bölümler

Aslı Göksu’nun affına sığınarak kitaptan bazı bölümleri çok kısa olarak vermek istedim. Kitap’ta bu ve bunlara benzer pek çok durum karşısındaki davranışlar ve sonuçları örneklendirilmiş. Tabi ki konu sadece cici kız – kötü kız ekseninde ele alınmamış. Erkeklere ait erkeklerin bile bilmediği pek çok sır bu kitapla gün yüzüne çıkmış.
Cici Kız Nedir? Cici kızları heryerdedir. Onlar çok çok az tanıdıkları bir erkeğe karşılıksız olarak her şeylerini veren ve erkeğin tüm ihtiyaçlarını karşılayan kadınlardır.
Cici Kız ve Kötü Kız Davranışlarına Örnekler
Erkek belli bir zaman sonra kız arkadaşını arayacağını söylüyor ama 3 saat geç arıyor;
  • Cici kız sinirlerinir ve neden aramadığını sorar.
  • Kötü kız bu durum karşısında soğukkanlılığını korur. Erkek arkadaşı aradığında telefonu açmayabilir ki buda erkeğin merak etmesini ve özlemesini sağlar.
erkekleri etkilemenin yolları
Bugüne kadar başarısız gittiğini düşündüğünüz bir çok şey sadece ERKEKLER yüzünden olduğunu düşünmek ne derece doğru? Hemen buraya tıklayıp bu e-kitabı inceleyip indirebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Bu yıl 2019 bana çok mutlu oldu çünkü Tanrı bana kocamın beni ihmal ettiği ve metresine geri döndüğü 3 ay kalbi kırıldıktan sonra tekrar mutlu yaşamak için bir neden verdi. Acı çektim ve her türlü duygusal işkenceye maruz kaldım, çünkü adamım bana yardım edebileceği konusunda tam bir güvence verdi. bana göre. Wealthy ile temasa geçtim ve sözlerini dinledim ve bana verdiği talimatları izledim. Kocamın kendisinin de söylediği gibi 12 ila 16 saat içinde eve döndüğüne inanır mısın, evliliğim geri döndü ve 3 ay sonra Dr. Wealthy'yi adamımı geri almak için Tanrı'ya çok minnettar, minnettar ve minnettarım bozuk evlilik. Dışarıda sevgilisine geri dönmek isteyen ya da herhangi bir yardıma ihtiyacı olan biri var mı? Ardından, şu anda Dr Wealthy ile E-posta ID'sini kullanarak temasa geçmenizi öneririm: wealthylovespell@gmail.com VEYA Daha fazla bilgi için +2348105150446 numaralı telefondan WhatsApp'ı da arayabilirsiniz. Tanrı sizi korusun efendim

    YanıtlaSil